top of page
  • julkairafalblog

Najlepsze odżywki do paznokci! Zadbaj o swoje paznokcie już dziś

Witajcie kochani dziś przychodzę do was z propozycją najlepszych odżywek. Mam nadzieję, że wam się spodoba.


Żele, akrylo żele, hybrydy i wiele innych rzeczy... to wszytsko trzeba przyznać trochę osłabia nasza płytkę paznokcia. Wiadomo, że jak każda kobieta chcemy aby nasze paznokcie były w świetnej kondycji. Ja jestem posiadaczką bardzo słabych paznokci, lecz od pewnego czasu używam namiętnie różnych odżywek  które znacznie poprawiły ich stan  oraz sprawiły, że są o wiele twardsze i  nie ma już na nich różnych niechcianych plamek Dlatego dziś przyszedł czas aby właśnie wam je polecić. Odżywki kosztują od 15 do najwięcej 30zł więc mamy tanio i pożyteczne to chyba to co każda z nas najbardziej kocha.

Pierwsza moja ulubiona odżywka jest Golden Rose black diamon Ta odżywka zupełnie uratowała moje paznokcie sprawiła że stały się o wiele mniej łamliwe bardziej elastyczne. Można ją używać pod lakier zwykły jako bazę.



Kolejną moją propozycją będzie odżywka z tej samej firmy czyli Golden Rose 4 in 1 Complete Care.

Dzięki niej pozbyłam się niechcianych białych plamek na paznokciach, oraz przestały się tak rozdwajać.


kochani ostatnią z moich propozycji jest odżywka z firmy Eveline (paznokcie mocne i lśniące jak diament).

Jest bardzo dobra zarówno jak poprzedniczki sprawiła ,że moje paznokcie nabrały coraz lepszą kondycję. Można ją używać zarówno jako bazę pod lakier zwykły lecz jest jeden problem. W tej odżywce jest zastosowany formaldehyd, który może nam albo poprawić płytkę paznokcia jak było w moim przypadku albo bardzo je osłabić.

Dlatego do tej odżywki radziłabym podejść z lekkim dystansem. Należy bardzo uważnie obserwować płytkę paznokcia czy nie zaszły niechciane zmiany, jeżeli w jakimś momencie paznokcie zaczną szczypać lub piec należy zmyć odżywkę.

Jednak uważam, że jak na ok 15zł to warto spróbować bo warto.

Mam nadzieję, że wam się spodobał post. Zachęcam do subskrybowania naszego bloga!!

15 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Hejka witamy na naszym blogu

Hej wszystkim witamy bardzo serdecznie na naszym blogu!!!! Wraz z moim chłopakiem mamy zamiar poprowadzić bloga ja zajmę się  tematem kosmetykow bardziej kobiecymi zaś mój chłopak będzie pisal o elek

bottom of page