top of page
  • julkairafalblog

Facebook, Instagram, SnapChat... Coś z powyższych używacie?

Miedia społecznościowe jest ich bardzo dużo zaczynając od popularnego na całym świecie "Fejsie" aż po "Snapa" a gdzieś po środku jest Instagram. Te platformy daja różne możliwości ale też ograniczenia. Osobiście używam najcześciej teraz Instagrama ! Hah tak a to dzięki mojej dziewczynie ponieważ tam się oznaczamy i przeglądamy różne ciekawe rzeczy ! A pro po zapraszamy bardzo SERDECZNIE na naszego Instagrama ! :) @zwariowanaparablog Wrzucane są tam posty o nadchodzących postach, zmianach , zapowiedziach a być może konkursach np na ( 500 obserwujących na Instagramie )

Po tym małym odnośniku wracamy do kluczowych kwestii. A przede wszystkim wygody i przydatności, jak wiemy Facebook ciągle się aktualizuje na naszych smartfonach co jest nieco uciążliwe dla nas. Dodajmy do tego messengera ! ( zajmę się nim w raz innymi komunikatorami w oddzielnym artukule :) ! )

na ten moment Instagram potem facebook sÄ… moimi faworytami !

Na ten moment ciekawym rozwiazaniem jest instagram lecz nie ma społecznościowych funkcji jak Facebook ( grupy itp.) Jeśli dla kogoś rozmiar Facebook'a ma znaczenie polecam pobrać Facebook Lite jest to okrojona wersja popularnej aplikacji.


Co do Snapa różne są opinie dla mnie jest zbędny psuje jakość zdjęć, mało intuicyjny oraz waży naprawdę dużo co obciąża troszkę naszego smartfona :(

Jedyne zalety to lubiane przez moją dziewczynę filtry cytując ją: " Tam są spoko filtry do zdjęć" Hahaha jak widać jak komuś zależy na filtrach to będzie używać.


Z całego serca polecam Instagrama ! :) pewnie podpisze się pod tym moja dziewczyna haha maniaczka wręcz Insta.


Jestem ciekaw jakie wy macie zdanie o tych platformach a może używacie czegoś innego albo wszystkich na raz? #snap #facebook #instagram

Podzielcie siÄ™ opiniÄ… w komentarzach !

Miłego wieczoru ! #PsychoBloog




6 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Hejka witamy na naszym blogu

Hej wszystkim witamy bardzo serdecznie na naszym blogu!!!! Wraz z moim chłopakiem mamy zamiar poprowadzić bloga ja zajmę się  tematem kosmetykow bardziej kobiecymi zaś mój chłopak będzie pisal o elek

bottom of page